Aplicacions mòbils per a la ciutadania
Contenido
Aplicaciones móviles de la AGE
En el Portal de Administración electrónica puedes consultar el catálogo de aplicaciones móviles (Apps) de la Administración General del Estado .
Para ver el catálogo completo, simplemente pulsa ‘Buscar’ al final del formulario, sin rellenar campos ni hacer ninguna selección.
También puedes hacer una búsqueda por texto y / o seleccionar valores en los distintos campos de selección (Ministerio, Temática, Tipo de App, etc.) para filtrar resultados.
Aplicaciones móviles del Punto de Acceso General
-
App d'Ocupació Pública
Accede desde tu móvil a la información de las convocatorias de empleo público.
Esta aplicación (app) oficial y gratuita está disponible para móviles Android e IOS (iPhone).
Desde la App pots:
- Encontrar las convocatorias de empleo público a través de la búsqueda rápida o avanzada.
- Guardar tus búsquedas, así podrás utilizarlas de nuevo y recibir notificaciones si se publican convocatorias que cumplan los criterios de tu búsqueda.
- Aconseguir informació de detall tots els llocs convocats. (bases, terminis, òrgan que convoca, ubicació dels llocs,…); i també informació de seguiment per a algunes convocatòries (dates d'examen, llistats d'admesos/exclosos, aprovats,…).
- Guardar les teves convocatòries favorites, accedir a elles a qualsevol moment i rebre notificacions en el teu mòbil si hi ha novetats en les convocatòries que has guardat.
- Compartir la informació amb qui tu vulguis a través dels canals habituals i xarxes socials (twitter, facebook, correu electrònic, whatsapp,…).
-
App de Línia d'Ajudes (subvencions, beques i premis)
Accedeix des del teu mòbil a la informació de les convocatòries d'ajudes (beques, subvencions i premis) de les diferents Administracions Públiques publicades en els Butlletins Oficials.
Esta aplicación (app) oficial y gratuita está disponible para móviles Android e IOS (iPhone).
Des de l'app pots:
- Trobar les convocatòries beques, subvencions i premis a través de la cerca ràpida o avançada.
- Guardar les teves cerques, així podràs utilitzar-les de nou i rebre notificacions si es publiquen convocatòries que compleixin els criteris de la teva cerca.
- Aconseguir informació de detall totes les ajudes convocades (bases, terminis, òrgan que convoca, requisits,….).
- Compartir la informació amb qui tu vulguis a través dels canals habituals i xarxes socials (twitter, facebook, correu electrònic, whatsapp,…).
App d'Ocupació Pública
Accede desde tu móvil a la información de las convocatorias de empleo público.
Esta aplicación (app) oficial y gratuita está disponible para móviles Android e IOS (iPhone).
Desde la App pots:
- Encontrar las convocatorias de empleo público a través de la búsqueda rápida o avanzada.
- Guardar tus búsquedas, así podrás utilizarlas de nuevo y recibir notificaciones si se publican convocatorias que cumplan los criterios de tu búsqueda.
- Aconseguir informació de detall tots els llocs convocats. (bases, terminis, òrgan que convoca, ubicació dels llocs,…); i també informació de seguiment per a algunes convocatòries (dates d'examen, llistats d'admesos/exclosos, aprovats,…).
- Guardar les teves convocatòries favorites, accedir a elles a qualsevol moment i rebre notificacions en el teu mòbil si hi ha novetats en les convocatòries que has guardat.
- Compartir la informació amb qui tu vulguis a través dels canals habituals i xarxes socials (twitter, facebook, correu electrònic, whatsapp,…).
App de Línia d'Ajudes (subvencions, beques i premis)
Accedeix des del teu mòbil a la informació de les convocatòries d'ajudes (beques, subvencions i premis) de les diferents Administracions Públiques publicades en els Butlletins Oficials.
Esta aplicación (app) oficial y gratuita está disponible para móviles Android e IOS (iPhone).
Des de l'app pots:
- Trobar les convocatòries beques, subvencions i premis a través de la cerca ràpida o avançada.
- Guardar les teves cerques, així podràs utilitzar-les de nou i rebre notificacions si es publiquen convocatòries que compleixin els criteris de la teva cerca.
- Aconseguir informació de detall totes les ajudes convocades (bases, terminis, òrgan que convoca, requisits,….).
- Compartir la informació amb qui tu vulguis a través dels canals habituals i xarxes socials (twitter, facebook, correu electrònic, whatsapp,…).
Declaració d'Accessibilitat
-
Declaració d'Accessibilitat de l'aplicació mòbil Ocupació Pública
El Ministerio de Hacienda y Función Pública – Dirección General de Gobernanza Pública se ha comprometido a hacer accesibles sus aplicaciones para dispositivos móviles, de conformidad con el Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público .
La present declaració d'accessibilitat s'aplica a les aplicacions per a dispositius mòbils:
- Ocupació Pública per a sistema operatiu Android 4.0 o superior, des de la versió 2.2.1.
- Empleo Público para sistema operativo iOS 8.0 o superior, desde la versión 2.0.0.
Situació de Compliment
Esta aplicación para dispositivos móviles es parcialmente conforme con el RD 1112/2018 , debido a las excepciones y a la falta de conformidad de los aspectos que se indican a continuación.
Contingut no accessible
El contingut que es recull a continuació no és accessible pels següents motius:
a. Falta de conformitat amb el RD 1112/2018:
- En algunes pantalles, existeixen elements gràfics (botons) sense alternativa textual, pels quals un lector de pantalla no proporciona una descripció adequada (requisit nombre 11.1.1.1.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- La aplicación está configurada para un formato vertical y aunque el dispositivo esté en formato horizontal, la aplicación no modifica su aspecto para adecuarse a esta nueva orientación (requisito número 11.1.3.4 de UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen elements textuals (textos en verd, textos sobre fons vermell, textos de capçaleres, etc.) amb problemes de contrast entre el primer plànol i el fons perquè les persones amb baixa visió puguin llegir el contingut (requisit nombre 11.1.4.3 d'UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen elements no textuals (icones, bullets, botons, etc.) amb problemes de contrast entre el primer plànol i el fons perquè les persones amb baixa visió puguin llegir el contingut (requisit nombre 11.1.4.11 d'UNE-EN 301549:2022).
- En l'aplicació per a sistema operatiu iOS, en la pantalla de resultats d'una cerca, quan s'accedeix mitjançant un lector de pantalla, existeixen seqüències de lectura en ordre incorrecte, en lloc de realitzar una lectura seqüencial de la informació de cada convocatòria (requisit nombre 11.1.3.2.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- En l'aplicació per a sistema operatiu iOS, quan s'utilitza la funcionalitat per adaptar la grandària del text oferta pel sistema operatiu en el menú d'Accessibilitat, cap de les pantalles de l'aplicació adapta la grandària de les seves fonts a les dimensions indicades (requisit nombre 11.1.4.4.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen pantalles en les quals no es pot operar el contingut a través del teclat, com per exemple navegar mitjançant teclat o seleccionar botons (requisit nombre 11.2.1.1.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- Existen pantallas en las que el foco del tabulador se queda atrapado en el contenido de la página, impidiendo la correcta navegación. Por ejemplo, el foco se queda atrapado en las opciones de búsqueda o en el listado de búsquedas guardadas (requisito número 11.2.1.2 de UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen pantalles en les quals la navegació mitjançant teclat no es realitza seqüencialment pel contingut, no podent-se trobar la informació en l'ordre correcte. Per exemple, en la pantalla d'Inici, una vegada el focus aconsegueixi el cercador hauria de saltar a la primera de les ajudes i continuar una navegació seqüencial per elles (requisit nombre 11.2.4.3 d'UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen pantalles en les quals s'utilitzen directament els URL de destinació com a part del text que es mostra a l'usuari, en lloc d'utilitzar un text explicatiu al que se li afegeix una URL de destinació a través d'un enllaç. Els productes de suport, com el lector de pantalla, intentaran locutar tota la URL, la qual cosa pot resultar molest per als usuaris (requisit nombre 11.2.4.4 d'UNE-EN 301549:2022).
- Existen pantallas en las que el foco del teclado no se puede localizar visualmente, dificultando una correcta navegación (requisito número 11.2.4.7 de UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen pantalles en les quals, en realitzar la navegació mitjançant tecnologies d'assistència (AT), no es pot reconèixer el nom, funció o valor d'alguns botons, impedint la correcta interacció amb els mateixos (requisit nombre 11.4.1.2.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- En la documentació sobre l'aplicació disponible en aquesta pàgina, es proporciona accés a les funcionalitats de les aplicacions, però no s'especifica cap informació sobre les característiques d'accessibilitat de les aplicacions i compatibilitat amb productes de suport (requisit número 12.1.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- La presente página, donde está disponible la documentación acerca de la aplicación, presenta problemas de accesibilidad. Por ejemplo, los menús de navegación no pueden ser operados a través del teclado (requisito número 12.1.2 de UNE-EN 301549:2022).
b. Càrrega desproporcionada:
- No aplica.
c. El contenido no entra dentro del ámbito de la legislación aplicable:
- Continguts de tercers que no estiguin finançats ni desenvolupats pel subjecte obligat ni estiguin sota el seu control.
Preparació de la present declaració d'accessibilitat
La present declaració va ser preparada el 10 d'agost de 2022.
El método empleado para preparar la declaración ha sido una evaluación llevada a cabo por un tercero.
Última revisió de la Declaració: 20 d'octubre de 2022.
Observacions i dades de contacte
Pots realitzar comunicacions sobre requisits d'accessibilitat (article 10.2.a) del RD 1112/2018), com, per exemple:
- Informar sobre cualquier posible incumplimiento por parte de estas aplicaciones para dispositivos móviles.
- Transmetre altres dificultats d'accés al contingut.
- Formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l'accessibilitat de les aplicacions per a dispositius mòbils.
Dichos trámites podrán realizarse a través del buzón de atención , seleccionando la materia: "Accesibilidad Punto Acceso Gral", o llamando al teléfono 060.
También puedes solicitar en formato accesible información que no cumpla con los requisitos de accesibilidad bien por estar excluida, bien por estar exenta por carga desproporcionada; o formular una queja por incumplimiento de los requisitos de accesibilidad (artículo 10.2.b) del RD 1112/2018). Para ello, puedes utilizar el procedimiento de solicitud de información accesible y quejas del Ministerio de Hacienda y Función Pública.
Las comunicaciones, quejas y solicitudes de información accesible serán recibidas y tratadas por la Dirección General de Gobernanza Pública.
Procediment d'aplicació
A través d'aquest procediment de reclamació podràs conèixer i oposar-te als motius de la desestimació d'una sol·licitud d'informació accessible o queixa, instar l'adopció de les mesures oportunes en el cas de no estar d'acord amb la decisió adoptada, o exposar les raons per les quals es consideres que la resposta no compleix amb els requisits exigits.
Las reclamaciones serán tratadas por la Subdirección General de Servicios Web, Transparencia y Protección de Datos del Ministerio de Hacienda y Función Pública.
Contingut opcional
Política d'accessibilitat de la Direcció general de Governança Pública.
En compliment dels principis d'accessibilitat i disseny universal, la Direcció general de Governança Pública treballa per garantir que tots els ciutadans –amb especial atenció a les persones amb algun tipus de discapacitat i majors–, que es relacionen amb ella a través d'Internet puguin accedir a la informació i els serveis electrònics en igualtat de condicions amb independència de les seves circumstàncies personals, mitjans o coneixements. És a dir, que puguin navegar sense trobar dificultats d'accés per aquesta aplicació per a dispositius mòbils.
Estàndards i normativa
La política de accesibilidad aplicada por la Dirección General de Gobernanza Pública está en línea con las exigencias del Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público.
Característiques de visualització
La aplicación para dispositivos móviles está optimizada para dispositivos móviles inteligentes (smartphones y tabletas) y solo permite la orientación vertical.
Esta aplicación ha sido probada con diferentes dispositivos móviles con sistemas operativos Android 4 o superior e iOS 8 o superior.
Compromís amb l'accessibilitat
A pesar del esfuerzo realizado por la Dirección General de Gobernanza Pública, pudiera existir algún contenido que no cumpla las pautas de accesibilidad exigibles. Si encuentras alguna pantalla, página, documento o formulario que no cumpliera con lo establecido, o al que no pudieras acceder correctamente, o bien deseas formular cualquier sugerencia, por favor, háznoslo saber mediante la cumplimentación y envío del siguiente formulario , seleccionando la materia: "Accesibilidad Punto Acceso Gral".
-
Declaració d'Accessibilitat de l'aplicació mòbil Ocupació Pública
El Ministerio de Hacienda y Función Pública – Dirección General de Gobernanza Pública se ha comprometido a hacer accesibles sus aplicaciones para dispositivos móviles, de conformidad con el Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público .
La present declaració d'accessibilitat s'aplica a les aplicacions per a dispositius mòbils:
- Ocupació Pública per a sistema operatiu Android 4.0 o superior, des de la versió 2.2.1.
- Empleo Público para sistema operativo iOS 8.0 o superior, desde la versión 2.0.0.
Situació de Compliment
Esta aplicación para dispositivos móviles es parcialmente conforme con el RD 1112/2018 , debido a las excepciones y a la falta de conformidad de los aspectos que se indican a continuación.
Contingut no accessible
El contingut que es recull a continuació no és accessible pels següents motius:
a. Falta de conformitat amb el RD 1112/2018:
- En algunes pantalles, existeixen elements gràfics (botons) sense alternativa textual, pels quals un lector de pantalla no proporciona una descripció adequada (requisit nombre 11.1.1.1.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- La aplicación está configurada para un formato vertical y aunque el dispositivo esté en formato horizontal, la aplicación no modifica su aspecto para adecuarse a esta nueva orientación (requisito número 11.1.3.4 de UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen elements textuals (textos en verd, textos sobre fons vermell, textos de capçaleres, etc.) amb problemes de contrast entre el primer plànol i el fons perquè les persones amb baixa visió puguin llegir el contingut (requisit nombre 11.1.4.3 d'UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen elements no textuals (icones, bullets, botons, etc.) amb problemes de contrast entre el primer plànol i el fons perquè les persones amb baixa visió puguin llegir el contingut (requisit nombre 11.1.4.11 d'UNE-EN 301549:2022).
- En l'aplicació per a sistema operatiu iOS, en la pantalla de resultats d'una cerca, quan s'accedeix mitjançant un lector de pantalla, existeixen seqüències de lectura en ordre incorrecte, en lloc de realitzar una lectura seqüencial de la informació de cada convocatòria (requisit nombre 11.1.3.2.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- En l'aplicació per a sistema operatiu iOS, quan s'utilitza la funcionalitat per adaptar la grandària del text oferta pel sistema operatiu en el menú d'Accessibilitat, cap de les pantalles de l'aplicació adapta la grandària de les seves fonts a les dimensions indicades (requisit nombre 11.1.4.4.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen pantalles en les quals no es pot operar el contingut a través del teclat, com per exemple navegar mitjançant teclat o seleccionar botons (requisit nombre 11.2.1.1.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- Existen pantallas en las que el foco del tabulador se queda atrapado en el contenido de la página, impidiendo la correcta navegación. Por ejemplo, el foco se queda atrapado en las opciones de búsqueda o en el listado de búsquedas guardadas (requisito número 11.2.1.2 de UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen pantalles en les quals la navegació mitjançant teclat no es realitza seqüencialment pel contingut, no podent-se trobar la informació en l'ordre correcte. Per exemple, en la pantalla d'Inici, una vegada el focus aconsegueixi el cercador hauria de saltar a la primera de les ajudes i continuar una navegació seqüencial per elles (requisit nombre 11.2.4.3 d'UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen pantalles en les quals s'utilitzen directament els URL de destinació com a part del text que es mostra a l'usuari, en lloc d'utilitzar un text explicatiu al que se li afegeix una URL de destinació a través d'un enllaç. Els productes de suport, com el lector de pantalla, intentaran locutar tota la URL, la qual cosa pot resultar molest per als usuaris (requisit nombre 11.2.4.4 d'UNE-EN 301549:2022).
- Existen pantallas en las que el foco del teclado no se puede localizar visualmente, dificultando una correcta navegación (requisito número 11.2.4.7 de UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen pantalles en les quals, en realitzar la navegació mitjançant tecnologies d'assistència (AT), no es pot reconèixer el nom, funció o valor d'alguns botons, impedint la correcta interacció amb els mateixos (requisit nombre 11.4.1.2.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- En la documentació sobre l'aplicació disponible en aquesta pàgina, es proporciona accés a les funcionalitats de les aplicacions, però no s'especifica cap informació sobre les característiques d'accessibilitat de les aplicacions i compatibilitat amb productes de suport (requisit número 12.1.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- La presente página, donde está disponible la documentación acerca de la aplicación, presenta problemas de accesibilidad. Por ejemplo, los menús de navegación no pueden ser operados a través del teclado (requisito número 12.1.2 de UNE-EN 301549:2022).
b. Càrrega desproporcionada:
- No aplica.
c. El contenido no entra dentro del ámbito de la legislación aplicable:
- Continguts de tercers que no estiguin finançats ni desenvolupats pel subjecte obligat ni estiguin sota el seu control.
Preparació de la present declaració d'accessibilitat
La present declaració va ser preparada el 10 d'agost de 2022.
El método empleado para preparar la declaración ha sido una evaluación llevada a cabo por un tercero.
Última revisió de la Declaració: 20 d'octubre de 2022.
Observacions i dades de contacte
Pots realitzar comunicacions sobre requisits d'accessibilitat (article 10.2.a) del RD 1112/2018), com, per exemple:
- Informar sobre cualquier posible incumplimiento por parte de estas aplicaciones para dispositivos móviles.
- Transmetre altres dificultats d'accés al contingut.
- Formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l'accessibilitat de les aplicacions per a dispositius mòbils.
Dichos trámites podrán realizarse a través del buzón de atención , seleccionando la materia: "Accesibilidad Punto Acceso Gral", o llamando al teléfono 060.
También puedes solicitar en formato accesible información que no cumpla con los requisitos de accesibilidad bien por estar excluida, bien por estar exenta por carga desproporcionada; o formular una queja por incumplimiento de los requisitos de accesibilidad (artículo 10.2.b) del RD 1112/2018). Para ello, puedes utilizar el procedimiento de solicitud de información accesible y quejas del Ministerio de Hacienda y Función Pública.
Las comunicaciones, quejas y solicitudes de información accesible serán recibidas y tratadas por la Dirección General de Gobernanza Pública.
Procediment d'aplicació
A través d'aquest procediment de reclamació podràs conèixer i oposar-te als motius de la desestimació d'una sol·licitud d'informació accessible o queixa, instar l'adopció de les mesures oportunes en el cas de no estar d'acord amb la decisió adoptada, o exposar les raons per les quals es consideres que la resposta no compleix amb els requisits exigits.
Las reclamaciones serán tratadas por la Subdirección General de Servicios Web, Transparencia y Protección de Datos del Ministerio de Hacienda y Función Pública.
Contingut opcional
Política d'accessibilitat de la Direcció general de Governança Pública.
En compliment dels principis d'accessibilitat i disseny universal, la Direcció general de Governança Pública treballa per garantir que tots els ciutadans –amb especial atenció a les persones amb algun tipus de discapacitat i majors–, que es relacionen amb ella a través d'Internet puguin accedir a la informació i els serveis electrònics en igualtat de condicions amb independència de les seves circumstàncies personals, mitjans o coneixements. És a dir, que puguin navegar sense trobar dificultats d'accés per aquesta aplicació per a dispositius mòbils.
Estàndards i normativa
La política de accesibilidad aplicada por la Dirección General de Gobernanza Pública está en línea con las exigencias del Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público.
Característiques de visualització
La aplicación para dispositivos móviles está optimizada para dispositivos móviles inteligentes (smartphones y tabletas) y solo permite la orientación vertical.
Esta aplicación ha sido probada con diferentes dispositivos móviles con sistemas operativos Android 4 o superior e iOS 8 o superior.
Compromís amb l'accessibilitat
A pesar del esfuerzo realizado por la Dirección General de Gobernanza Pública, pudiera existir algún contenido que no cumpla las pautas de accesibilidad exigibles. Si encuentras alguna pantalla, página, documento o formulario que no cumpliera con lo establecido, o al que no pudieras acceder correctamente, o bien deseas formular cualquier sugerencia, por favor, háznoslo saber mediante la cumplimentación y envío del siguiente formulario , seleccionando la materia: "Accesibilidad Punto Acceso Gral".
Declaració d'Accessibilitat de l'aplicació mòbil Ocupació Pública
El Ministerio de Hacienda y Función Pública – Dirección General de Gobernanza Pública se ha comprometido a hacer accesibles sus aplicaciones para dispositivos móviles, de conformidad con el Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público .
La present declaració d'accessibilitat s'aplica a les aplicacions per a dispositius mòbils:
- Ocupació Pública per a sistema operatiu Android 4.0 o superior, des de la versió 2.2.1.
- Empleo Público para sistema operativo iOS 8.0 o superior, desde la versión 2.0.0.
Situació de Compliment
Esta aplicación para dispositivos móviles es parcialmente conforme con el RD 1112/2018 , debido a las excepciones y a la falta de conformidad de los aspectos que se indican a continuación.
Contingut no accessible
El contingut que es recull a continuació no és accessible pels següents motius:
a. Falta de conformitat amb el RD 1112/2018:
- En algunes pantalles, existeixen elements gràfics (botons) sense alternativa textual, pels quals un lector de pantalla no proporciona una descripció adequada (requisit nombre 11.1.1.1.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- La aplicación está configurada para un formato vertical y aunque el dispositivo esté en formato horizontal, la aplicación no modifica su aspecto para adecuarse a esta nueva orientación (requisito número 11.1.3.4 de UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen elements textuals (textos en verd, textos sobre fons vermell, textos de capçaleres, etc.) amb problemes de contrast entre el primer plànol i el fons perquè les persones amb baixa visió puguin llegir el contingut (requisit nombre 11.1.4.3 d'UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen elements no textuals (icones, bullets, botons, etc.) amb problemes de contrast entre el primer plànol i el fons perquè les persones amb baixa visió puguin llegir el contingut (requisit nombre 11.1.4.11 d'UNE-EN 301549:2022).
- En l'aplicació per a sistema operatiu iOS, en la pantalla de resultats d'una cerca, quan s'accedeix mitjançant un lector de pantalla, existeixen seqüències de lectura en ordre incorrecte, en lloc de realitzar una lectura seqüencial de la informació de cada convocatòria (requisit nombre 11.1.3.2.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- En l'aplicació per a sistema operatiu iOS, quan s'utilitza la funcionalitat per adaptar la grandària del text oferta pel sistema operatiu en el menú d'Accessibilitat, cap de les pantalles de l'aplicació adapta la grandària de les seves fonts a les dimensions indicades (requisit nombre 11.1.4.4.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen pantalles en les quals no es pot operar el contingut a través del teclat, com per exemple navegar mitjançant teclat o seleccionar botons (requisit nombre 11.2.1.1.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- Existen pantallas en las que el foco del tabulador se queda atrapado en el contenido de la página, impidiendo la correcta navegación. Por ejemplo, el foco se queda atrapado en las opciones de búsqueda o en el listado de búsquedas guardadas (requisito número 11.2.1.2 de UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen pantalles en les quals la navegació mitjançant teclat no es realitza seqüencialment pel contingut, no podent-se trobar la informació en l'ordre correcte. Per exemple, en la pantalla d'Inici, una vegada el focus aconsegueixi el cercador hauria de saltar a la primera de les ajudes i continuar una navegació seqüencial per elles (requisit nombre 11.2.4.3 d'UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen pantalles en les quals s'utilitzen directament els URL de destinació com a part del text que es mostra a l'usuari, en lloc d'utilitzar un text explicatiu al que se li afegeix una URL de destinació a través d'un enllaç. Els productes de suport, com el lector de pantalla, intentaran locutar tota la URL, la qual cosa pot resultar molest per als usuaris (requisit nombre 11.2.4.4 d'UNE-EN 301549:2022).
- Existen pantallas en las que el foco del teclado no se puede localizar visualmente, dificultando una correcta navegación (requisito número 11.2.4.7 de UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen pantalles en les quals, en realitzar la navegació mitjançant tecnologies d'assistència (AT), no es pot reconèixer el nom, funció o valor d'alguns botons, impedint la correcta interacció amb els mateixos (requisit nombre 11.4.1.2.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- En la documentació sobre l'aplicació disponible en aquesta pàgina, es proporciona accés a les funcionalitats de les aplicacions, però no s'especifica cap informació sobre les característiques d'accessibilitat de les aplicacions i compatibilitat amb productes de suport (requisit número 12.1.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- La presente página, donde está disponible la documentación acerca de la aplicación, presenta problemas de accesibilidad. Por ejemplo, los menús de navegación no pueden ser operados a través del teclado (requisito número 12.1.2 de UNE-EN 301549:2022).
b. Càrrega desproporcionada:
- No aplica.
c. El contenido no entra dentro del ámbito de la legislación aplicable:
- Continguts de tercers que no estiguin finançats ni desenvolupats pel subjecte obligat ni estiguin sota el seu control.
Preparació de la present declaració d'accessibilitat
La present declaració va ser preparada el 10 d'agost de 2022.
El método empleado para preparar la declaración ha sido una evaluación llevada a cabo por un tercero.
Última revisió de la Declaració: 20 d'octubre de 2022.
Observacions i dades de contacte
Pots realitzar comunicacions sobre requisits d'accessibilitat (article 10.2.a) del RD 1112/2018), com, per exemple:
- Informar sobre cualquier posible incumplimiento por parte de estas aplicaciones para dispositivos móviles.
- Transmetre altres dificultats d'accés al contingut.
- Formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l'accessibilitat de les aplicacions per a dispositius mòbils.
Dichos trámites podrán realizarse a través del buzón de atención , seleccionando la materia: "Accesibilidad Punto Acceso Gral", o llamando al teléfono 060.
También puedes solicitar en formato accesible información que no cumpla con los requisitos de accesibilidad bien por estar excluida, bien por estar exenta por carga desproporcionada; o formular una queja por incumplimiento de los requisitos de accesibilidad (artículo 10.2.b) del RD 1112/2018). Para ello, puedes utilizar el procedimiento de solicitud de información accesible y quejas del Ministerio de Hacienda y Función Pública.
Las comunicaciones, quejas y solicitudes de información accesible serán recibidas y tratadas por la Dirección General de Gobernanza Pública.
Procediment d'aplicació
A través d'aquest procediment de reclamació podràs conèixer i oposar-te als motius de la desestimació d'una sol·licitud d'informació accessible o queixa, instar l'adopció de les mesures oportunes en el cas de no estar d'acord amb la decisió adoptada, o exposar les raons per les quals es consideres que la resposta no compleix amb els requisits exigits.
Las reclamaciones serán tratadas por la Subdirección General de Servicios Web, Transparencia y Protección de Datos del Ministerio de Hacienda y Función Pública.
Contingut opcional
Política d'accessibilitat de la Direcció general de Governança Pública.
En compliment dels principis d'accessibilitat i disseny universal, la Direcció general de Governança Pública treballa per garantir que tots els ciutadans –amb especial atenció a les persones amb algun tipus de discapacitat i majors–, que es relacionen amb ella a través d'Internet puguin accedir a la informació i els serveis electrònics en igualtat de condicions amb independència de les seves circumstàncies personals, mitjans o coneixements. És a dir, que puguin navegar sense trobar dificultats d'accés per aquesta aplicació per a dispositius mòbils.
Estàndards i normativa
La política de accesibilidad aplicada por la Dirección General de Gobernanza Pública está en línea con las exigencias del Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público.
Característiques de visualització
La aplicación para dispositivos móviles está optimizada para dispositivos móviles inteligentes (smartphones y tabletas) y solo permite la orientación vertical.
Esta aplicación ha sido probada con diferentes dispositivos móviles con sistemas operativos Android 4 o superior e iOS 8 o superior.
Compromís amb l'accessibilitat
A pesar del esfuerzo realizado por la Dirección General de Gobernanza Pública, pudiera existir algún contenido que no cumpla las pautas de accesibilidad exigibles. Si encuentras alguna pantalla, página, documento o formulario que no cumpliera con lo establecido, o al que no pudieras acceder correctamente, o bien deseas formular cualquier sugerencia, por favor, háznoslo saber mediante la cumplimentación y envío del siguiente formulario , seleccionando la materia: "Accesibilidad Punto Acceso Gral".
Declaració d'Accessibilitat de l'aplicació mòbil Ocupació Pública
El Ministerio de Hacienda y Función Pública – Dirección General de Gobernanza Pública se ha comprometido a hacer accesibles sus aplicaciones para dispositivos móviles, de conformidad con el Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público .
La present declaració d'accessibilitat s'aplica a les aplicacions per a dispositius mòbils:
- Ocupació Pública per a sistema operatiu Android 4.0 o superior, des de la versió 2.2.1.
- Empleo Público para sistema operativo iOS 8.0 o superior, desde la versión 2.0.0.
Situació de Compliment
Esta aplicación para dispositivos móviles es parcialmente conforme con el RD 1112/2018 , debido a las excepciones y a la falta de conformidad de los aspectos que se indican a continuación.
Contingut no accessible
El contingut que es recull a continuació no és accessible pels següents motius:
a. Falta de conformitat amb el RD 1112/2018:
- En algunes pantalles, existeixen elements gràfics (botons) sense alternativa textual, pels quals un lector de pantalla no proporciona una descripció adequada (requisit nombre 11.1.1.1.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- La aplicación está configurada para un formato vertical y aunque el dispositivo esté en formato horizontal, la aplicación no modifica su aspecto para adecuarse a esta nueva orientación (requisito número 11.1.3.4 de UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen elements textuals (textos en verd, textos sobre fons vermell, textos de capçaleres, etc.) amb problemes de contrast entre el primer plànol i el fons perquè les persones amb baixa visió puguin llegir el contingut (requisit nombre 11.1.4.3 d'UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen elements no textuals (icones, bullets, botons, etc.) amb problemes de contrast entre el primer plànol i el fons perquè les persones amb baixa visió puguin llegir el contingut (requisit nombre 11.1.4.11 d'UNE-EN 301549:2022).
- En l'aplicació per a sistema operatiu iOS, en la pantalla de resultats d'una cerca, quan s'accedeix mitjançant un lector de pantalla, existeixen seqüències de lectura en ordre incorrecte, en lloc de realitzar una lectura seqüencial de la informació de cada convocatòria (requisit nombre 11.1.3.2.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- En l'aplicació per a sistema operatiu iOS, quan s'utilitza la funcionalitat per adaptar la grandària del text oferta pel sistema operatiu en el menú d'Accessibilitat, cap de les pantalles de l'aplicació adapta la grandària de les seves fonts a les dimensions indicades (requisit nombre 11.1.4.4.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen pantalles en les quals no es pot operar el contingut a través del teclat, com per exemple navegar mitjançant teclat o seleccionar botons (requisit nombre 11.2.1.1.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- Existen pantallas en las que el foco del tabulador se queda atrapado en el contenido de la página, impidiendo la correcta navegación. Por ejemplo, el foco se queda atrapado en las opciones de búsqueda o en el listado de búsquedas guardadas (requisito número 11.2.1.2 de UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen pantalles en les quals la navegació mitjançant teclat no es realitza seqüencialment pel contingut, no podent-se trobar la informació en l'ordre correcte. Per exemple, en la pantalla d'Inici, una vegada el focus aconsegueixi el cercador hauria de saltar a la primera de les ajudes i continuar una navegació seqüencial per elles (requisit nombre 11.2.4.3 d'UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen pantalles en les quals s'utilitzen directament els URL de destinació com a part del text que es mostra a l'usuari, en lloc d'utilitzar un text explicatiu al que se li afegeix una URL de destinació a través d'un enllaç. Els productes de suport, com el lector de pantalla, intentaran locutar tota la URL, la qual cosa pot resultar molest per als usuaris (requisit nombre 11.2.4.4 d'UNE-EN 301549:2022).
- Existen pantallas en las que el foco del teclado no se puede localizar visualmente, dificultando una correcta navegación (requisito número 11.2.4.7 de UNE-EN 301549:2022).
- Existeixen pantalles en les quals, en realitzar la navegació mitjançant tecnologies d'assistència (AT), no es pot reconèixer el nom, funció o valor d'alguns botons, impedint la correcta interacció amb els mateixos (requisit nombre 11.4.1.2.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- En la documentació sobre l'aplicació disponible en aquesta pàgina, es proporciona accés a les funcionalitats de les aplicacions, però no s'especifica cap informació sobre les característiques d'accessibilitat de les aplicacions i compatibilitat amb productes de suport (requisit número 12.1.1 d'UNE-EN 301549:2022).
- La presente página, donde está disponible la documentación acerca de la aplicación, presenta problemas de accesibilidad. Por ejemplo, los menús de navegación no pueden ser operados a través del teclado (requisito número 12.1.2 de UNE-EN 301549:2022).
b. Càrrega desproporcionada:
- No aplica.
c. El contenido no entra dentro del ámbito de la legislación aplicable:
- Continguts de tercers que no estiguin finançats ni desenvolupats pel subjecte obligat ni estiguin sota el seu control.
Preparació de la present declaració d'accessibilitat
La present declaració va ser preparada el 10 d'agost de 2022.
El método empleado para preparar la declaración ha sido una evaluación llevada a cabo por un tercero.
Última revisió de la Declaració: 20 d'octubre de 2022.
Observacions i dades de contacte
Pots realitzar comunicacions sobre requisits d'accessibilitat (article 10.2.a) del RD 1112/2018), com, per exemple:
- Informar sobre cualquier posible incumplimiento por parte de estas aplicaciones para dispositivos móviles.
- Transmetre altres dificultats d'accés al contingut.
- Formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l'accessibilitat de les aplicacions per a dispositius mòbils.
Dichos trámites podrán realizarse a través del buzón de atención , seleccionando la materia: "Accesibilidad Punto Acceso Gral", o llamando al teléfono 060.
También puedes solicitar en formato accesible información que no cumpla con los requisitos de accesibilidad bien por estar excluida, bien por estar exenta por carga desproporcionada; o formular una queja por incumplimiento de los requisitos de accesibilidad (artículo 10.2.b) del RD 1112/2018). Para ello, puedes utilizar el procedimiento de solicitud de información accesible y quejas del Ministerio de Hacienda y Función Pública.
Las comunicaciones, quejas y solicitudes de información accesible serán recibidas y tratadas por la Dirección General de Gobernanza Pública.
Procediment d'aplicació
A través d'aquest procediment de reclamació podràs conèixer i oposar-te als motius de la desestimació d'una sol·licitud d'informació accessible o queixa, instar l'adopció de les mesures oportunes en el cas de no estar d'acord amb la decisió adoptada, o exposar les raons per les quals es consideres que la resposta no compleix amb els requisits exigits.
Las reclamaciones serán tratadas por la Subdirección General de Servicios Web, Transparencia y Protección de Datos del Ministerio de Hacienda y Función Pública.
Contingut opcional
Política d'accessibilitat de la Direcció general de Governança Pública.
En compliment dels principis d'accessibilitat i disseny universal, la Direcció general de Governança Pública treballa per garantir que tots els ciutadans –amb especial atenció a les persones amb algun tipus de discapacitat i majors–, que es relacionen amb ella a través d'Internet puguin accedir a la informació i els serveis electrònics en igualtat de condicions amb independència de les seves circumstàncies personals, mitjans o coneixements. És a dir, que puguin navegar sense trobar dificultats d'accés per aquesta aplicació per a dispositius mòbils.
Estàndards i normativa
La política de accesibilidad aplicada por la Dirección General de Gobernanza Pública está en línea con las exigencias del Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público.
Característiques de visualització
La aplicación para dispositivos móviles está optimizada para dispositivos móviles inteligentes (smartphones y tabletas) y solo permite la orientación vertical.
Esta aplicación ha sido probada con diferentes dispositivos móviles con sistemas operativos Android 4 o superior e iOS 8 o superior.
Compromís amb l'accessibilitat
A pesar del esfuerzo realizado por la Dirección General de Gobernanza Pública, pudiera existir algún contenido que no cumpla las pautas de accesibilidad exigibles. Si encuentras alguna pantalla, página, documento o formulario que no cumpliera con lo establecido, o al que no pudieras acceder correctamente, o bien deseas formular cualquier sugerencia, por favor, háznoslo saber mediante la cumplimentación y envío del siguiente formulario , seleccionando la materia: "Accesibilidad Punto Acceso Gral".